Despre noi

Secret Control în sistemul E-vinietă

Societatea noastră a încheiat printre primii un contract cu AAK, pentru ca în calitate de colaborator să luăm parte la funcţionarea sistemului de plată a taxei de drum. Prin utilizarea instrumentelor de bord instalate sau a instalaţiilor GPS racordate la bricheta vehiculului, partenerii noştri contractanţi îşi pot îndeplini obligaţiile de plată a taxei de drum.

În vederea satisfacerii solicitărilor tuturor partenerilor noştri ne-am dublat capacitatea de servizare. În trecut instrumentele Secret Control au fost instalate în 40 de ateliere din toată ţara, în prezent există posibilitatea instalării în peste de 80 de puncte din ţară. Am crescut şi numărul angajaţilor din sectorul de relaţii cu clienţii, am angajat în mod special personal pregătit şi cu cunoştinţe de limbi străine care pot răspunde prompt şi exact la întrebările referitoare la plata taxei de drum.

În afara modalităţii de plată a taxei de drum, pot fi exploatate şi alte funcţii ale sistemului de urmărire a flotei prin GPS. Serviciul Secret Control de urmărire a flotei corespunde susţinerii eficiente a activităţii de logistică, prin acest serviciu dispecerul va şti exact pe unde circulă fiecare autovehicul, poate să ia decizia corespunzătoare dacă trebuie să redirijeze un autovehicul pentru o altă sarcină. Urmărirea electronică ajută şi la măsurarea gradului de utilizare a fiecărui autovehicul în parte, cu ajutorul aceste soluţii se poate ţine şi o evidenţă electronică a drumului parcurs.

Firma noastră are un rol important şi pe piaţa de tehnică a siguranţei, sistemele GPS de urmărire a flotei oferă şi o protecţie eficientă împotriva hoţilor. Clienţii nu primesc doar un semnal de alarmă simplu, ci dispecerul nostru îi atenţionează şi telefonic pe partenerii contractanţi în cazul în care la centrală intră un semnal de atenţionare.

Cu garanţia a 14 ani de experienţă

Secret Control este o afacere deţinută în totalitate de maghiari, a fost înfiinţată în anul 1999 de către Varga Zoltán és Varga László. Tinerii fraţi au dorit să intre pe piaţă cu o noutate tehnică serioasă, iar pentru aceasta au văzut o posibilitate în protecţia bunurilor. Proprietarii sunt dedicaţi faţă de inovări şi îmbunătăţiri continue. La pornire afacerea a avut 3-4 angajaţi, în prezent la firmă lucrează aproape 100 de specialişti. Creşterea numărului de personal a fost motivată şi de faptul că între timp domeniul de activitate a fost extins şi cu urmărire a flotei.

În calitate de ingineri-informaticieni, 12 din totalul numărului de angajaţi formează o echipă de inovare care lucrează la realizarea ideilor, respectiv la asigurarea bazei tehnologice pentru solicitările primite de la clienţi. În domeniul protecţiei bunurilor şi al urmăririi flotei firma noastră este lider de piaţă.

Punctul forte al nostru este că putem oferi simultan serviciile logistice şi cele de protecţie a bunurilor, cu serviciu de dispecerat de 24 ore şi susţinere din partea autorităţilor. Deoarece dispunem de o experienţă de 14 ani, cunoaştem necesităţile clienţilor iar pentru acestea oferim produse cu cel mai bun raport preţ/valoare.

Filozofia noastră este ca nu clienţii să îşi alinieze necesităţile la oferta pieţei, ci noi să le oferim soluţii personalizate. Reprezentăm această concepţie şi în Serbia, România şi Austria, acolo unde activează reprezentanţele noastre.